Kan det inte...!

Kan det inte bara bli 22 mars snart! Då ska vi på ultraljud no. 2!

Igår innan jag veckohandlade så kollade jag upp vad man kan äta för att slippa biverkningar som förstoppning av järntabletter. Så jag köpte yoghurt och müsli och varför har jag inte köpt det tidigare, det är hur gott sin helst! Men jag kommer tröttna på det, kommer äta till yoghurten är slut och sen kommer jag inte vilja äta det mer. Måste dricka mer vatten med, trots att det ger en äcklig eftersmak.

Köpte även persilja för järnvärdets skull, det hjälper även mot den äckliga smaken jag har i munnen hela tiden. Så igårkväll gick jag och klapprade på persilja haha Har inget sug efter det men det var skönt art för en gångs skull inte smaka illa i munnen :)

Längtar till våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0