Babyrummet

Nu har jag monterat sängen. Var tvungen att se om allt fanns med och om den var skadad. Har bäddat den med haha men ska tvätta allt senare, känns tidigt ännu. Borde inte monterat den för nu kommer vi säkert börja längta :)

Sitter just nu och gungar i farmors gungstol, så rogivande. Bara för jag skrev så, så vaknade hon till och sparkas.

Jag och farmor satt alltid i gungstolen när jag var yngre och då berättade hon alltid berättelser om min pappa och mina farbröders hyss. Fattar inte att hon aldrig tröttnade på att berätta samma historier om och om igen :)

Nu ska jag väcka Koko så han får komma in och titta.

Det ska upp ny fönsterbräda, gardinstång+gardiner, garderobsdörrar till ena garderoben ska sättas upp, byta taklampa. Det ska fixas imorgon har jag beslutat haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0