Samtal

Nu är alla samtal klara med allt och alla. Pratat med läkaren, min chef, min arbetsplats och med min handläggare på försäkringskassan.

Från och med torsdag kommer jag jobba halvtid som jag sa tidigare och det känns jätte bra =) Förhoppningsvis så blir jag bara bättre och bättre så att jag kan börja jobba heltid snart.

Har suttit och lyssnat på julmusik den senaste timmen och det känns sådär. Kommer inte engagera mig i julen som jag brukar göra, har ingen ork för det. Får se om jag ens kommer att orka julpynta, möligtvis att en julstjärna blir upphängd men det är nog allt.


Snart är det Lucia och då får vi förhoppningsvis reda på om det är en pojke eller flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0