Så kan det gå...

Jag har varit hemma från jobbet, HELA långa veckan. Har haft feber, hosta, svårt att andas, halsont hela veckan. Har börjat släppa så smått nu, men har fortfarande feber, vaknar på nätterna av att svetten rinner av mig. Sen ska man behöva vända sig och somna om, det gäller att man hittar ett ställe som inte är blött av all svett, det äckligaste jag vet, blärk!

Var på Granen förra lördagen, när jag hade sjukt svårt att andas, men det var inget. Var på vårdcentralen idag för att verkligen kolla att det inte är något, eftersom jag inte tänker sitta på Granen i 3 timmar någonsin igen och för att jag tänkt jobba på måndag. Saknar jobbet när jag inte är där :(

Nu har jag bestämt mig för att sluta att gulla och kramas med barnen, blir bara smittad av alla bakterier, men svårt att låta bli de är ju så underbara de små liven =) Tänker ofta på vad de kommer att bli för individer då de är större, skulle varit kul att följa ALLA barn som man stöter på =
)
En gammal bild, men det är iaf en bild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0