Inget sug.

Hej hopp pillesnopp!

Har inte haft något sug efter att blogga alls, har dessutom haft fullt upp.

Vi håller på här hemma i lägenheten, min pappa är här varje dag efter jobb och hjälper oss. Det vi har kvar nu är lister kring dörrkarmar och lister nere vid golvet. Sen är det lite småpyssel i köket som ska ordnas. Min pappa opererade handen för 2 veckor sedan, men han har ändå varit här och donat, fattar inte hur han pallar.

Imorgon kommer Marko och ska kakla i köket, så då kommer det kännas mer färdigt, nu känns det som en industriplats trots att nästan allt annat är uppe =)

Har inte tagit några nya bilder, trist jag vet.



Ni får en redan visad bild på badrummet, vi badar VARJE dag nästan haha. Underbart, hur kunde jag vilja ta bort badkaret och bara ha dusch, dumma mej hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0