Förlåt...

Jag blir så trött på mig själv, så jobbigt är det faktiskt inte att blogga men ändå bloggar jag inte...


Är tillbaka på jobb efter en veckas sjukdom, känns bra =) Dagarna går fort, ibland för fort. Vi håller fortfarande på i lägenheten. Har lite smått kvar i köket, som lister nere vid köksskåpen och vid sidorna på högskåpen. Sen är dte lister vid dörrkarmar och nere vid golvet som fattas. När det är fixat så är vi klara! =)

Vi borde fixa vardagdrummet också, anledningen till at vi inte fixat där inne är för att jag lovat Koko, han älskar vårt vardagsrum... Men vi får nog ta och fixa det med, när vi är klara med allt annat =)



Jag och Koko i somras när vi hade besök av Ana och Boris =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0