Heja heja

Då är det en ny vecka med nya krafttag. Idag var jag på akupunktur, det behövdes. Imorse mådde jag inte prima vill jag lova. Men jag har lyckats bli hes så hon var först osäker om hon ville sticka i mig, men jag har ingen feber och inte haft det sen jag blev dålig.

Jobbet kändes ok trots akupunkturen på morgonen, brukar annars må sådär efteråt, hade bara ett tillfälle då jag fick stanna upp och svälja en extra gång.

Har varit hemma ett bra tag nu och börja känna illamåendet komma, så nu är det dags att äta. Koko är och tränar så det blir en enmansmiddag/enkvinnasmiddag idag, trist nog.

Har suttit och satt ihop en årsbudget för nästa år i excell, brukar alltid göra det. Kontrollfreak njaaa kanske haha



Sä här ser magen ut i nuläget, kanske inget att hurra över haha


Kommentarer
Postat av: Maria

joooo hurra hurra hurra! grattis till det du har i magen och hoppas att du snart får må bra!

kram kram

2011-12-06 @ 20:32:33
URL: http://mawiias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0