Ger mig själv ångest

Jag får ångest över att jag är så lat, att jag inte uppdaterar som jag lovar...

Nu kommer bilderna från förra helgen...

Kvällens början


Väntan på färjan hem


En del av spriten


Hallå Kaj, Hallå Börje?


Sen blev det middag på båten, bakismat? :P


Öresundsbron


Natha är vaken efter att sovit hela resan haha


Vi närmar oss Schweden


Fyyy vad vi var bakis...


En "fun" lastbil på vägen hem


Mega-pach Riesen


Öl och cider


Vin, vodka, godis etc...


Lakridspipor och Riesen



Detta var en sammanfattning av förra helgen. Tog dessvärre inte så många bilder under lördagskvällen/natten, men det gjorde Natha så jag ska be henne skicka dem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0