Ursäkta min frånvaro

Sommartid har jag fullt upp av jobb tyvärr. Men nu har jag en massa roliga bilder att visa er gott folk.

Kom nyss hem från Natha & Theres som haft tjejkväll hemma hos sig och som drog vidare ut, men jag som har min mycket trevliga vecka och en tuff arbetsvecka bakom mig OCH framför mig är rent slut i både kropp och själ tyvärr.



När man spelar "Jag har aldrig kortleken" så behöver man fylla på glaset till maximum om det nu är så att man svarar JA på väldigt många av frågorna, som vissa av oss gjorde ikväll(!) haha

Då kan glaset se ut som såhär...



Man kan få för sig att leka naughty oxå och posera på detta viset...


(Jag kommer få ett helvete pga dessa bilderna hhaha, men det är det värt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0