Svininfluensan

Ja jag vet att det är väldigt allvarligt men jag ska ändå berätta en rolig sak hehe

Natha och Josse har varit på Magaluf och festat med Markoolio hehe De kom hem i lördags och Natha sa då att hon hade skit jobbig hosta och att hon skulle åka till Ahlmansgatan. Men hon ringde först sjukvårdsupplysningen och hörde med dem och de sa att hon inte fick åka dit för att hon kanske hade fått svininfluensan haha Utan hon skulle kontakta sin vårdcentral på måndagen.

Igår bokade hon tid på vårdcentralen och det visade sig att hon har luftvägskatarr och inte nöff-sjukan. Man hör knappt vad hon säger n'är hon pratar haha jag sa VA säkert 100gånger under vårt 10 min samtal hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0