TomtenissA

 

 

 

 

 

Som ni märker har jag varit en TomtenissA hela julen hehe. Ganska skönt, för då kunde jag gömma min fula utväxt hehe

 

På Julafton jobbade jag till 14.17 exakt. Sen åkte jag hem och bytte om och körde hem till min pappa och hans sambo. Koko förljde med detta året utan att jag ens behövde fråga, han VILLE följa med (kors i taket).

25:e December, så var vi hemma hos min svärmor och käkade och delade ut klappar till barnen. Sen körde jag hem till min moster och hennes man för att fira jul med mammas sida. Jag har 100 olika sidor att fira jul med känns det som haha En stor familj =) Pappas familj, Pappas sambos familj, Mammas familj, Kokos familj...blir många julaftnar! =)

 

Ska ta foto på klapparna sen, så ska ni få se vad vi fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0