Slira i snön =)

Som sagt jag älskar, verkligen ÄLSKAR att slira med bilen i snön!

Idag har jag varit hemma hos min examenspartner och skrivit hela långa dagen. Vi tog inte paus en enda gång, vilken känns bra. Vi blev totalt klara och mailade vår handledare och hoppas hinna träffa henne innan julafton, vi får väl se om hon är pigg på det.

Nu sitter jag och degar i soffan haha. Vilket passande uttryck för jag håller just nu på att baka lussebullar haha. Det är årets första lussebullar, jag brukar i vanliga fall göra de först någon gång i november.


Idag fyller min älskade pappa år och imorgon ska jag dit på kalas. Imorgon är Sveti Nikola(slava), men jag jobbar till 19 så jag hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja. Men det löser sig.

Hoppas ni får en trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0