Ge-kås bilder

Jag ville äta kebab i pitabröd, men de hade inte pitabröd, så det fick bli en kebabtallrik. Lite fick man för 70 kronor!


Natha, jagvågar inte ha en större bild för då blir hon arg haha



Josse hehe


Kevin hade vi med som sällskap. Det gick SUPER bra, fast att hans mamma ringde och frågade om honom hela tiden ;) haha


Kevin framför julstjärne julgranen som Natha inte tålde haha


Natha var kinky och ville köpa ern piska(okey då, jag tvinga henne att hålla den, dock var hon inte svårövertalad)


Jag med påsar från MQ outlet och Sko-boo


Josse sov på vägen hem...


Natha sov på vägen hem...


Jag körde hem som en zombie


Samma jävla utsikt hela vägen hem, blä


Köpte inga speciella saker denna gången...

Jag köpte mer än det jag visar, men jag kan inte visa allt då vissa saker ska vara med i vår julklappslek :) Men jag köpte inget överdrivet som jag brukar haha Jag blev chockad när jag bara betalade 1020kr hehe

Köpte en tröja till mig och en till Koko på MQ outlet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0