Födelsedags lördag

Kvällen startade med att jag sprang som en idiot till bussen, busschauffören såg mig men när jag var 5m från bussen så körde han iväg! Tur ni inte hörde min svordomar, men jag har sagt det förut och säger det igen. Jag HATAR buss-chaufförer! Ni får tycka precis vad ni vill, men detta är min åsikt.

När jag sen sitter och väntar på bussen, så kommer en alkis som knappt kunde stå upp och som rökte sina skabbiga cigg. Han frågar mig vad klockan är och jag säger då kvart över. Då svarar han "kvart över vad?" med en ton som om jag vore helt dum i huvet. Snälla nån hade jag sagt kvart över sex hade han trott mig. Kålhuve. Aningen irriterad.

När jag sen väl sitter på bussen, så kommer det på 3 araber, ja jag vet att de är araber för buss-chauffören frågade dem och lät dem åka gratis, ni vet gratis är bäst... I vilket fall som helst så när han ena gick förbi, full som ett svin(stanken avslöjade honom) så blinkade han med ena ögat och fösökte se sexig ut när han sa hej. Så jag sa hej då, hatar sånt...


Nu till det roliga!


Kvällens klädsel


Natha och en av hennes presenter från oss


Natha och Josse


Gottebordet


Malou, gravida Amra och Esad


Jag och mina seger-fingrar


Sexeyyy


Jag gjorde en fläta(svans) av Nathas fransklänning


Presenten, no.1 på topplistan. Mr Rabbit haha


Present no.2, collage


Blev pålurad ett rött läppstift


Ett leende 01.45


Full utstyrsel, leggins, linne, kofta =)


Vi hamnade på Centiliter&Gram och stannade 1 timme, sen drog de andra till Harrys(jag hatar det stället haha) och jag tog en taxi hem =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK loppan för en jätte trevlig kväll igår.. Och tack för alla överraskningarna blev super glad...

2009-12-06 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0