ExamensARBETE

Att skriva är verkligen ett ARBETE, inte så som alla andra har beskrivit det. De har beskrivit det som en j-la plåga som man våndas över dag och natt!? Ja inte jag i alla fall, men jag blir alltid nervös mot slutet, men aldrig under tiden jag skriver. I alla fall, så är vi snart klara, vilket är tidigt. Vi ska inte lämna in förrän vecka 53, så vi är i god tid tack gode gud (jag är i vanliga fall ute i sista minuten).

Sitter på mammas jobb nu för jag skulle kolla hennes nya frissa. Hon skickade en bild, men på bilden såg det gräsligt ut, men som tur är ser det fint ut i verkligheten. Men sen är det strunt samma, bara hon är nöjd själv...


Det blev Nokia E72 grey metal, så här ser den ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0