Var har orken tagit vägen?

Jaha då var det tisdag, en dag närmare helgen haha
Idag hade vi nytt kursinto, men jag var helt borta, svävade utanför min egen kropp kändes det som. Så jag stannade hemma, har ångest för jag inte var där men min kropp sa ifrån. Har varit extremt trött den sista tiden :( Ja vill göra så himla mycken men det vill inte min kropp :(
(((1 day closer to the weekend haha I skipped school today, we only had 3 hours intro today.  I was so tired this morning it felt like i float outside my body. I've been really tired lately.)))

Jag var iväg med mamma på svågertorp. Handlade lite struntsaker OCH GODISSSSSSSSSSSSSS!!!
((( I went to Svågertorp with my mom and I bought some rubbish and CANDYYY!!! hahah)))

Tror inte det hände mkt mer idag än att sitta hemma som ett fån haha Ska på fältdag imorron så jag börjar 6.10  blää.
(((I don't think that anythink fun is gonna happend today, im just gonna stay at home as usuall haha  Im going to my practice tomorrow, I begin at 6.10am bläää.)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0