Shopping

Ja jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på mina nyköpta plädar och förändringen i vardagsrummet.
(((I thought that I would show you some pictures on my new stuff that i purchased yesterday and the smal change in the livingroom.)))

 Innan jag borrade upp tavlan på nytt. (((Before I put the painting back up.)))

 På dagen när rummet ser halvdassigt ut. (((On the day when the room look a bit boring)))

   
Mina nya skålar som jag snvänder som ljusstakar... (((My new bowls that i use as a candlestick)))


Ny lampa i taket, tavlan uppborrad på rätt ställe, nya plädar, nytt bord, ny kontruering på bordet hehe
(((New lamp, the painting on the right place, new plaids, new table, ny contruction on the table hehe)))

 Nya mysiga plädar (((New cosy plaids)))




Detta hade jag på mig i fredags när vi var ute o käka med släkten. Nya skor och nytt linne...
(((This is what i wore on friday night when we went out to have dinner with my family. New shoes and a new top)))


Kommentarer
Postat av: Maria

står du och tittar i en osynlig spegel?

2008-03-24 @ 17:38:34
URL: http://mawiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0