Räkningar...(Bills...)

Ja då var de oxå betalda... Idag har jag jobbat igen, tiden gick låååååångsamt. Slutade 16 och jag hann vara hemma i ca 30 min sen stack jag till Ikea för att inhandla en lack hylla att ha i datarummet, sen blev det ju lite mer såklart! Jag är så vek när det kommer till IKEA :( haha Det blev 2 plädar fast vi redan har det, men men samt 2 förvaringlådor...
(((Well, now are they payed... I worked until 16 today, and the day went sloooooowly. I drove home after work and I was home for 30 min and then i went to Ikea to purchase a "lack" shelf to put in the "office"(computer room) but I love Ikea, I always find other stuff to buy over there. I purchased 2 blankets even though we already have 2 at home, and i bought 2 storage boxes...)))

Lite dåligt med kommentarer här tycker jag :(
(((No one like to comment my blogg :(  )))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0