Fredags Bowling- Friday bowling

Jaha äntligen fredag var det igår :) Jag var i skolan från 8-15 igår.  Trevligt värre. Under vår sista föreläsning så satt jag och Elin och hade piconary hahah jätte trevligt. Sen satt vi och skrev med fel hand, jag skratta så jag fick ont i magen hahah. Hmmm akademisk utbildning vad är det? :P haha
(((Yeah finally friday! I went to school from 8am to 3pm yesterday, really nice :P. Our last lecture resulted in a round of piconary. After that did we write with our oppsite hand and it looked like hell hahah. Hmm university studies what is that? hahah)))

Jaja sen efter skolan skulle vi gå till Mando och käka, men där fanns inga lediga bord så det fick blo Gozzip istället, helt okey. Ryggbiff, världens gulaste bearnaise sås och grillade grönsaker och potatis, mmmmm.
(((Well after school did some of us go to Mando steakhouse to get something to eat, but they didnt have any available tables so we went to a restaurant called Gozzip instead, an that was okey. Sirloin steak, the worlds most yellow bearnaisauce, roasted vegetables and potatoes, mmmm)))

Vi var klara ca 17.30 och då stack jag hem. Körde först Maria till sin mansslok på Kirseberg (shisheberg) hahah. Sen var det hem och plocka undan för det skulle minsann komma gäster, för en gång skull så kom de hem till mig så jag slapp ge mig iväg hahah
(((We were done at 17.30 and then i drove home. I droped of Maria at her bf place at Kirseberg first. They i went home ans started to clean my apartment, and that was because i was having some people over haha for once haha)))


 Kvällens outfit (((Outfit for the night))) Realxeddd :)



 Som vanligt vill Winnie inte vara med på foto och Josse gömmer sig med hahah  YES GOT YAH!
   Smirnoff ice mmmm
 Our trademark haha
  hahaha
   Drink it up!
 We are singing to the song Hey mickey! 
  This is what u look like when you've had to many drinks hehe( that was my first)


Vid 22.30 stack vi till Big Bowl för att köra en timmes bowling. SUPER! Winnie vann första omgången med mig i täten han vann faktiskt bara med 15 poäng haha :P Andra omgången vann jag haha
(((At 10.30pm did we take a cab to Big Bowl.  Winnie won the first round but only with 15 points hahah, the second round did i win :D hahha)))

När den timmen var slut tog vi en taxi till lilla torg, stannade max en timme. Sen drog vi till Slagthuset, ännu en gång i en taxi haha.
(((When we were done bowling, did we take a cab to "small" square. Had a drink and then did we take once again a cab to "Slagthuset"(nightclub).)))

Jag tog en taxi hem vid 3 och höll på att dö av skräck haha Jag sa min adress som vanligt och han började köra. Sen svängde han in i en liten liten gata på helt motsatt håll som jag bor på. Ni kan bara tänka er vilka tankar som rörde sig i mitt huvud! Så jag sa min adress en gång till och då svarade han inte mig förrän nån minut senare. Så blev ahn irriterad på mig för han hört fel nummer(min gata är ganska lång) jaja skit samma, min poäng var att jag höll på att skita i brallan hahah eller i kjolen haha
(((I took a cab at 3 am and i almost died haha. I gave him my adress and as usually he drove the right way, but when we got closer he turned in to an alley, in the opposite way of my home. Ohh u can only imagine what went through my head at that time! I said my adress once again and at first he didnt answer me, it took him a few minutes. He got irritated and said that he heard the wrong number(my street is pretty long), well never mind, my point was that i almost wet my pants hahah or my skirt in this case hahaha)))


Kommentarer
Postat av: Maria

haha oooh vad internationell du har blivit ;)

2008-03-02 @ 17:17:21
URL: http://mawiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0