Valborg...

Som vanligt är det flera dagar innan jag skriver hehe. Har varit rent slut under min vft(praktik). Somnat tidigt varje kväll förutom de kvällar jag planerat. Nu är jag tillbax i skolan och ser fram emot en salstenta och i slutet av terminen en hemtenta, JIPPIIIEEE!!! haha

I lördags var jag ute för en gångs skull, dte var ett tag sen sist. Jag hade jätte rrrroooligt, men det var bara massa skummisar på slagt ahha

Har inga roliga bilder alls att visa blää =( Men nu ska jag bli paparazzi igen haha

Imorron ska jag, Natha, Josse och Angelica till Puttgarden jaaaaa alles gut! 
Min kära fästman fyller 30 år nästa vecka så vi ska bunkra upp för partajjj! Sen ska jag handla lite till min kära moder som fyller 50 år nu på fredag! Det är mycket denna månaden, vi lär vara ruinerade runt den 4maj hahah Men vad gör det, vi lever bara en gång, eller det är vad de säger iaf haha

Ha en underbar valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0