Första dagen på sista veckan...

Ja idag började jag min första dag på min sista vft vecka(praktik vecka), sen ska jag påbörja mina sidoämnes studier under 2 terminer(1år) och under den tiden blir det ingen tid ute i verksamheten. Lite tråkigt men så är det. Sen är jag tillbax i min huvdämne och är då ute mina sista 4 veckor innan jag får min LÄRAREXAMEN =D Can't wait!!! Tiden går så fort...

Idag var jag i skolan från 8.20-18.00, så jag kom precis hem, har hoppat i mina mjukisbyxor o håller på att trycka i mig en frusen cheesecake som jag bakade i lördags natt haha




Så här söta skor från Indiskan hade jag på mig idag =D Lägg märke till att våren har börjat för min del(inga strumpor) hahah


Kommentarer
Postat av: Maria

haha tur att du tycker tiden går snabbt. hade jag varit kvar hade jag tyckt den gick sakta :P märks ju vem som passar till att gå där haha :D

2008-04-21 @ 19:06:27
URL: http://mawiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0