En salig blandning

Ja dte var ett tag sen jag skrev. Har varit ute på min vft(praktik) i en vecka. Håller i mitt eget tema och det är nu som jag verkligen inser hur mkt man får arbeta som lärare. Jag har varit i skolan 8-17 varje dag sen har jag kommit hem o chsuttit med min planering fram till 19-20 o sen däckat vid 21.00 ungefär haha I tordags var jag först ute på skolan till 15.45 sen körde jag till jobb och jobbade 16-20 fyyyy bubblan vad jag var trött när jag kom hem!

Det var äntligen fredag igår haha jag kan inte minnas när jag senast var ledig under en helg. Jag jobbar både lördag och söndag. Har börjat känna mig yr titt som tätt den sista tiden. Antingen är det blodtrycket eller så borde jag ta det lite lugnare. Jag tror nog att det beror på stress, men vad ska man göra. Jag har skolan+vft(praktik) och sne har jag jobben. hehe Kan inte dra ner på något, så det är bara att stå ut!

Tänkte lägga ut lite bilder. Förra helgen så gick jag, natha och josse modevisning på MC-huset! hehe det var en hektisk helg, vi var där från 9-16.30 ungefär. PÅ lördagen var vi hela mc-huset gänget ute och käkade. St. Markus vinkällare, en helt underbar buffé. Jag mådde inte så bra(ovanligt eller vad) så jag var lite tillbakadragen, men det var trevligt.

 På väg till bussen(som körde ifrån mig när jag sprang som en idiot i högklackat haha)


 När jag äntligen sitter på nästa buss, som ville ha mig med hahah 30 min senare!

 Jag och Josse, kass bild. Jag borde köpa ny mobil med bättre kamera =)

 Natha hahah e¨fter en tillsägning att hon hade halkan för högt upp hahha

  Inte ens på restaurang kan jag hedja mig att ta egobilder hahah

 Dessa skorna tyckte jag att natha och josse skulle ha på sig så jag slapp känna mig så lång i högklackat hahah som sagt jag är 172cm o alla jag känner är runt 140cm känns det som hahah De vägrade! Jag förstår inte varför?! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0