Bingolottooooo

Ja det är vad jag sysslat med ikväll. Jag jobbade till 16.00 sen sprang jag runt och shoppade lite :) Men glömde handla det jag skulle handla haha

Jag är ensam hemma idag, och det var det enda jag kunde komma på som är "roligt" att göra hahha
Men jag vinner ALDRIG!!! =(

Jag har kommit på vad min dolda talang är, pizzabagare hahah Jag bakade pizzor idag poch de blev tokigt goda hahha. Tokigt är mitt nya ord hahah Blir man inspirerad så blir man! haha

 Så här såg de ut! MMMm smarrigaaa...


 Ja så här nöjd var jag med min instats hehe

 Mitt i bingolott spelandet!

 Som ni ser, Det är jag och Richard mot världen hahaha

 Myspys helt alena hhaha


Nu sitter jag och har tråkigt, ska antagligen med Josse och Natha ut, men det blir en lugn kväll eftersom jag jobbar imorron...


Hoppas ni har en trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0